تاکید مخالفان تایلند بر تعویق انتخابات سراسری

به گزارش دانشنامه آریایی، خبرنگاران: رهبر مخالفان تایلند بر به تعویق افتادن انتخابات سراسری این کشور به مدت 6 ماه تاکید نمود که طبق برنامه قرار است در تاریخ 20 جولای برگزار گردد.

تاکید مخالفان تایلند بر تعویق انتخابات سراسری

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز؛ آبهیسیت وجاجیوا، رهبر مخالفان تایلند روز شنبه خواستار به تعویق افتادن انتخابات سراسری در ماه جولای به مدت شش ماه شد تا در این مدت بحران سیاسی ایجاد شده در این کشور کاهش یافته و اصلاحات لازم انجام گیرد.

کمیسیون انتخابات تایلند و یینگلوک شیناواترا، نخست وزیر این کشور روز چهارشنبه با برگزاری انتخابات در 20 جولای موافقت کردند اما مخالفان دولت که انتخابات ماه فوریه را نیز تحریم نموده بودند گفتند همچنان خواستار ایجاد اصلاحات انتخاباتی پیش از رای گیری هستند.

آبهیسیت، نخست وزیر پیشین که کوشش برای کاهش تنش در این کشور را در 24 آوریل شروع کرد در کنفرانسی خبری گفت که رای گیری باید به مدت 5-6 ماه به تعویق افتاده و در این مدت کمیته درباره ایجاد اصلاحات همه پرسی برگزار کند.

آبهیسیت گفت: از همان ابتدا نیز گفتم که درپی پیشنهاد من هیچ کس به طور کامل به آنچه می خواهد دست نخواهد یافت. اما در 5-6 ماه آینده دولت شاهد انتخابات خواهد بود و مردم نیز رای خود را خواهند داد. معترضان دولتی نیز دولت بی طرف خود را خواهند داشت.

وی در ادامه گفت: می خواهم از شیناواترا بپرسم آیا بخشی از پیشنهاد من باعث صدمه به دولت خواهد شد؟

منبع: تسنیم
انتشار: 4 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 495

به "تاکید مخالفان تایلند بر تعویق انتخابات سراسری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاکید مخالفان تایلند بر تعویق انتخابات سراسری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید