جدیدترین گوشی قدرتمند گیمینگ پوکو

به گزارش دانشنامه آریایی، پس از انتشار شایعات و فراوان در مورد جدیدترین گوشی گیمینگ شرکت پوکو Poco که گفته می شد قرار است به اسم یک رقیب قدرتمند راهی بازار گردد، پایان این سازنده چینی گوشی Poco F3 GT را با مشخصاتی همانند بهره گیری از صفحه نمایش AMOLED با نرخ تازه سازی 120 هرتز، تراشه Dimensity 1200 و سیستم شارژ 67 واتی، در دسترس علاقمندان قرار داد.

جدیدترین گوشی قدرتمند گیمینگ پوکو

به گزارش خبرنگاران، کمپانی پوکو POCO به اسم یک برند فرعی از شرکت شیائومی در سال 2018 فعالیت خود را در زمینه فراوری گوشی های هوشمند آغاز کرد. اولین تلفن این شرکت، POCO F1 یک گوشی قابل توجه بود اما این شرکت در سال 2019 هیچ گوشی را راهی بازار نکرد. پس از آن پوکو دو گوشی POCO F2 Pro را با نام تجاری Redmi K30 و POCO F3 را با نام تجاری Redmi K40 را در بازارهای جهانی راه اندازی کرد. همین امر سبب شد تا شایعات زیادی در خصوص تازهترین گوشی این برند فرعی مطرح گردد که قرار است چه تفاوت هایی با گوشی Redmi K40 Gaming Edition داشته باشد.

مشخصات گوشی گیمینگ Poco F3 GT

همانطور که انتظار می رفت، گوشی تازه POCO F3 GT یک نسخه اصلاح شده از Redmi K40 Gaming Edition ساخت شیائومی است که چند ماه پیش در چین معرفی گردید. دو دستگاه پیشرفته گیمر از نظر وزن و مقدار دارای ابعاد یکسان هستند. POCO F3 GT دارای صفحه نمایش 6.67 اینچی OLED است که دارای رزولوشن +Full HD، نرخ تازه سازی 120 هرتز، نرخ نمونه برداری لمسی 480 هرتز، روشنایی 500 نیت، رنگ 10 بیتی و محافظت Gorilla Glass 5 است که هر دو سمت گوشی را پوشش می دهد. برای امنیت، دستگاه دارای اسکنر اثر انگشت رو به پهلو است، در حالی که در سمت راست از محرک های بازی پاپ آپ فیزیکی بهره می برد.

گوشی F3 GT مجهز به Dimensity 1200 با حافظه رم LPDDR4x و حافظه UFS 3.1 است. این دستگاه با سیستم عامل Android 11 با MIUI 12.5 کار می نماید و فاقد شیار کارت microSD است. باتری بزرگ 5065 میلی آمپری F3 GT با شارژ سریع 67 وات، شارژ سریع 3.0 و USB PD 3.0 همراه است. برای گیمرها، F3 GT همراه با دکمه های مکانیکی ماشه بازی و یک موتور X-line برای لرزش های درون بازی ارائه می گردد. برای تنظیم دمای داخلی، دستگاه یک سیستم خنک کننده را ارائه می دهد که شامل یک محفظه بخار، گرافیت و گرافن است. این تلفن بعلاوه همراه با نور RGB در اطراف سیستم دوربین عقب ارائه می گردد. Poco بعلاوه Game Turbo را به شما ارائه می دهد که به شما امکان می دهد عملکرد خوبی را در طول جلسات بازی داشته باشید.

در جلو یک دوربین سلفی 16 مگاپیکسلی قرار گرفته است که از فیلمبرداری فیلم آهسته با کیفیت 120fps 720p، ضبط فیلم با کیفیت 30fps با کیفیت 1080p، حالت شب، فیلترها و موارد دیگر پشتیبانی می نماید. سیستم دوربین عقب این گوشی از یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی با دیافراگم f / 1.65 ، یک لنز فوق العاده 8 مگاپیکسلی با 120 درجه FOV و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی برخوردار است.

در قسمت اتصالات، POCO F3 GT پشتیبانی از دو سیم کارت،5G ، Wi-Fi 802.11ac، بلوتوث 5.2، GPS با دو فرکانس، بلستر IR و USB-C را ارائه می دهد. در حالی که فاقد جک صوتی 3.5 میلی متری است، این تلفن بلندگوهای استریو مجهز به JBL را با پشتیبانی Dolby Atmos ارائه می دهد. گوشی Poco F3 GT در رنگ های مشکی و نقره ای ارائه می گردد. پیش سفارش ها از تاریخ شنبه 24 ژوئیه (2 مرداد ماه) آغاز می شوند در حالی که فروش مستقیم آنها از 26 ژوئیه (4 مرداد ماه) آغاز می گردد. Poco تصمیم گرفت با استراتژی قیمت گذاری معکوس دیوانه وار(MRP) یک تصدی غیرمعمول در قیمت گذاری ارائه دهد. در هفته اول فروش، مدل Poco F3 GT 6/128 گیگابایتی این گوشی با قیمت 350 دلار آمریکا فروخته می گردد و سپس در هفته بعد با قیمت 355 دلار و در نهایت در هفته سوم با قیمت نهایی 362 دلار ارائه خواهد شد.

مصطفی جرفی

منبع: gizmochina، gsmarena

منبع: فرارو
انتشار: 19 مرداد 1400 بروزرسانی: 19 مرداد 1400 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1885

به "جدیدترین گوشی قدرتمند گیمینگ پوکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جدیدترین گوشی قدرتمند گیمینگ پوکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید