تور فرانسه ارزان: جنایت بی دقت در فرانسه به مرحله اکران رسید

به گزارش دانشنامه آریایی، جنایت بی دقت به کارگردانی شهرام مکری اکران عمومی خود را در فرانسه شروع می نماید.

تور فرانسه ارزان: جنایت بی دقت در فرانسه به مرحله اکران رسید

با ما همراه باشید و با تور فرانسه ارزان از کشور عشاق دیدن کنید و در شهرهای پاریس، مارسی بگردیم و برج ایفل ، موزه لوور و دیگر جذابیت های این شهر زیبا را ببینیم

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از روابط عمومی پروژه، اکران عمومی فیلم جنایت بی دقت به کارگردانی شهرام مکری از چهارشنبه سوم نوامبر مصادف با 12 آبان ماه در فرانسه شروع می گردد.

کمپانی Damned Films که پخش این فیلم را در فرانسه برعهده دارد با اعلام این خبر که تا به امروز 2 فیلم از این کارگردان را در سینما های فرانسه به نمایش گذاشته و جنایت بی دقت سومین اثری است که از این فیلمساز به اکران عمومی درمی آورد؛ ابراز خوشحالی کرد که با این کار در معرفی این فیلمساز به مخاطبان فرانسوی نقش موثری ایفا نموده است.

جنایت بی دقت علاوه بر پاریس در یازده شهر دیگر فرانسه هم به نمایش گذاشته می گردد و در شب افتتاحیه، بامشاد پوروالی از منتقدان ایرانی ساکن پاریس به معرفی فیلم برای مخاطبان خواهد پرداخت.

یوهان کورنو مدیر کمپانی Damned Films با توصیف شرایط رقابتی سخت برای اکران فیلم ها بعد از تعطیلی های مکرر گفت: اکران برای فیلم هایی مثل جنایت بی دقت با پیچیدگی های فیلمنامه، سخت تر هم است و خوشحالم که توانسته ام در شرایط سخت این بازار، فیلم را بر پرده سینما ها بیاورم.

این مدیر کمپانی ابراز امیدوار کرد که بتواند به تدریج به سینما های نمایش دهنده فیلم اضافه کند.

جنایت بی دقت به تهیه کنندگی نگار اسکندرفر محصول موسسه فرهنگی هنری کارنامه است.

نسرین میرشب از کمپانی دریم لب پخش و توزیع بین المللی آن را از سال 2020 با حضور در جشنواره ونیز، شروع کرد و فیلم پس از آن علاوه بر حضور در جشنواره های متعدد، جوایز مختلفی کسب کرد. در حال حاضر حق پخش این فیلم در کشور های نظیر آمریکا، کانادا، ایتالیا، سویس، اتریش، آلمان و فرانسه به کمپانی های مختلف واگذار شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 6 آذر 1400 بروزرسانی: 6 آذر 1400 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 2004

به "تور فرانسه ارزان: جنایت بی دقت در فرانسه به مرحله اکران رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور فرانسه ارزان: جنایت بی دقت در فرانسه به مرحله اکران رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید