حجت حق وردی: در پیکان ارتباط خوبی بین بازیکنان اصلی و ذخیره وجود ندارد، از زمان جلالی مشکل داشتیم

به گزارش دانشنامه آریایی، حجت حق وردی، مدافع تیم فوتبال پیکان به این نکته اذعان کرد که در تیم پیکان ارتباط خوبی بین بازیکنان فیکس و ذخیره وجود ندارد.

حجت حق وردی: در پیکان ارتباط خوبی بین بازیکنان اصلی و ذخیره وجود ندارد، از زمان جلالی مشکل داشتیم

حجت حق وردی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران با اشاره به شکست تیمش برابر سایپا گفت: ما بازی را خوب آغاز کردیم، ولی در ادامه غافلگیر شدیم و دو گل خوردیم. می دانستیم آنها روی ارسال از کناره ها برنامه دارند، ولی با این حال گل خوردیم. در نیمه دوم اما آغاز خوبی داشتیم و حتی گل هم زدیم. تا سرانجام بازی هم حمله می کردیم، ولی متأسفانه موقعیت های مان تبدیل به گل نشدند و در نهایت روی یک ضدحمله گل سوم را هم دریافت کردیم. در مجموع روز خوب ما نبود و شکست خوردیم.

وی در واکنش به صحبت های حسین فرکی که گفته بود در پیکان همدلی و اتحاد وجود ندارد، مطرح نمود: از زمانی که مجید جلالی در این تیم بود یکسری مسائل وجود داشت و همان زمان هم اتفاقاتی رخ داد که خوب نبود. متأسفانه بعضی بازیکنان وقتی بازی نمی نمایند ناخودآگاه روی تیم تأثیر می گذارند که این شاید عمدی نباشد. شاید در ظاهر ارتباط ها خوب باشد، ولی وقتی بازیکنی بازی نمی کند این موضوع تأثیرش را نشان می دهد. متأسفانه در پیکان ارتباط خوبی بین بازیکنان اصلی و ذخیره وجود ندارد و حرف های آقای فرکی در این زمینه درست است.

مدافع تیم فوتبال پیکان در سرانجام توضیح داد: در تیم ما غیر از چند بازیکن جوان به دیگر بازیکنان در طول مسابقات بازی رسیده است، ولی وقتی بازیکنی روی نیمکت می نشیند مسائلی به وجود می آید. این شرایط باید جمع می شد تا تیم آسیب نبیند، ولی متأسفانه این اتفاق رخ نداد و ما از همان نیم فصل اول مشکل داشتیم. وقتی تیم می برد طبیعتاً همه چیز خوب پیش می رود و مهم این است که هنگام نتیجه نگرفتن، حاشیه ای وجود نداشته باشد. البته هنوز شش بازی دیگر باقی مانده است و امیدوارم شرایط تیم بهتر گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 14 تیر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 214

به "حجت حق وردی: در پیکان ارتباط خوبی بین بازیکنان اصلی و ذخیره وجود ندارد، از زمان جلالی مشکل داشتیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حجت حق وردی: در پیکان ارتباط خوبی بین بازیکنان اصلی و ذخیره وجود ندارد، از زمان جلالی مشکل داشتیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید