کمترین حق ماشین سازی تساوی بود، باید بیشتر کوشش کنیم

به گزارش دانشنامه آریایی، به گزارش خبرنگاران، تیم های فوتبال ماشین سازی و تراکتور تبریز در چارچوب ملاقاتی از هفته ششم لیگ برتر از ساعت 15 امروز (یکشنبه) در استادیوم یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که این ملاقات با فزونی یک بر صفر تراکتور انتها یافت.

کمترین حق ماشین سازی تساوی بود، باید بیشتر کوشش کنیم

محمد سعید اخباری مربی ماشین سازی تبریز بعداز این ملاقات در نشست خبری به خبرنگاران گفت: بازی سختی بود و موقعیت های زیادی از دست دادیم.

وی با بیان اینکه به تیم تراکتور بابت این سه امتیاز تبریک می گویم، گفت: کمترین حق ما در این بازی تساوی بود. یک تبریک هم به بازیکنان خودمان می گویم که بعد از باختی که هفته گذشته داشتیم، توانستند برگردند.

اخباری ادامه داد: این قانون فوتبال است اما چیزی از ارزش های تیم ما کم نمی کند. موقعیت های ما بیشتر از تراکتور بود.

مربی ماشین سازی تبریز گفت: تعداد بالای موقعیت ها برای یک تیم امتیاز نمی گردد. باید بیشتر وقت بگذاریم و کار کنیم که بتوانیم امتیازات بیشتری جمع کنیم.

وی با بیان اینکه این باخت چیزی از ارزش های بازیکنان ماشین سازی تبریز کم نمی کند، گفت: با توجه به شرایط بازی فکر می کنم همه اذعان دارند که موقعیت های ما بیشتر از تراکتور بود.

مربی ماشین سازی با تاکید بر اینکه بازیکنان تیمش در دربی تبریز فوق العاده دویدند، اضافه کرد: ما امروز تیمی جنگنده و خوب بودیم. باید در بازی های آینده از فرصت ها استفاده نموده و گل بزنیم.

تیم های فوتبال ماشین سازی و تراکتور تبریز در چارچوب ملاقاتی از هفته ششم لیگ برتر از ساعت 15 امروز (یکشنبه) در استادیوم یادگار امام (ره) تبریز به مصاف هم رفتند که این ملاقات با فزونی یک بر صفر تراکتور سرانجام یافت.

تراکتور در این ملاقات پیروز شد با تک گل محمد قنبری که در نیمه دوم با تصمیم مسعود شجاعی سرمربی موقت سرخ پوشان وارد زمین شد، یک پیروزی شیرین مقابل ماشین سازی دشت کند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 29 دی 1399 بروزرسانی: 29 دی 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1510

به "کمترین حق ماشین سازی تساوی بود، باید بیشتر کوشش کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کمترین حق ماشین سازی تساوی بود، باید بیشتر کوشش کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید