حضور تعدادی از دانشجویان ایرانی مقابل سفارت آذربایجان در تهران به نشانه همدردی

به گزارش دانشنامه آریایی، تعدادی از دانشجویان ایرانی امروز (دوشنبه) به مناسبت چهلمین روز شهدای تووز که در درگیری های مرزی با ارمنستان به شهادت رسیدند، مقابل سفارت جمهوری آذربایجان در تهران حضور یافته و با اهدای گل با مردم این کشور ابراز همدردی کردند.

حضور تعدادی از دانشجویان ایرانی مقابل سفارت آذربایجان در تهران به نشانه همدردی

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات شرایط سنی تحصیل در کانادا هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی کانادا، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی کانادا، بهترین مسیر را به سوی مدارو، کالج ها و دانشگاه های کانادا انتخاب کنید.

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، تعدادی از دانشجویان ایرانی امروز (دوشنبه) به مناسبت چهلمین روز شهدای تووز که در درگیری های مرزی با ارمنستان به شهادت رسیدند، مقابل سفارت جمهوری آذربایجان در تهران حضور یافتند.

حاضران به نشانه همدردی با مردم و دولت آذربایجان و برای تسلیت اقدام به اهدای شاخه های گل کردند.

در این تجمع بیانیه ای توسط یکی از دانشجویان در احترام به مقام شامخ شهیدان قرائت و بار دیگر بر تعلق قره باغ به دنیا اسلام و جمهوری آذربایجان تاکید شد.

حاضران در این بیانیه آمادگی همه جانبه خود را به نمایندگی از ملت عظیم ایران برای هرگونه حمایت از مردم مسلمان و غیرتمند آذربایجان اعلام کردند.

در این بیانیه آمده است: اکنون که چهل روز از شهادت جمعی از بهترین نیرو های ارتش کشور دوست و برادر جمهوری آذربایجان در درگیری های منطقه تووز می گذرد؛ لازم دانستیم با حضور در مقابل سفارت این کشور در تهران ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهیدان راه حق یک بار دیگر بر تعلق قره باغ عزیز به دنیا اسلام و جمهوری آذربایجان تأکید نموده و آمادگی همه جانبه خود به نمایندگی از ملت عظیم ایران را برای هرگونه حمایت از مردم مسلمان و غیرتمند آذربایجان را اعلام می کنیم. یقین داریم با شکست همه اشغالگران اراضی اسلامی، قدس شریف و قره باغ عزیز به دامان امت اسلامی باز خواهند گشت. از خداوند متعال علو درجات شهدای اخیر جمهوری آذربایجان را مسئلت نموده و یک بار دیگر به مردم آذربایجان مخصوصاً خانوداه های این شهیدان سرافراز صبر جزیل مسئلت می کنیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 مهر 1399 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1316

به "حضور تعدادی از دانشجویان ایرانی مقابل سفارت آذربایجان در تهران به نشانه همدردی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "حضور تعدادی از دانشجویان ایرانی مقابل سفارت آذربایجان در تهران به نشانه همدردی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید