خبرنگاران آزمایش ویروس کرونا ترامپ منفی اعلام شد

به گزارش دانشنامه آریایی، تهران- خبرنگاران- پزشک رییس جمهوری آمریکا بیان کرد که پاسخ آزمایش ویروس کرونا برای دونالد ترامپ منفی بوده است.

خبرنگاران آزمایش ویروس کرونا ترامپ منفی اعلام شد

پزشک رییس جمهوری آمریکا در نامه ای به استفانی گریشام سخنگوی کاخ سفید بیان کرد که دونالد ترامپ رییس جمهوری ایالات متحده به کووید19 مبتلا نیست و جواب آزمایش او منفی بوده است.

پزشک ترامپ در این نامه گفته است که آدینه شب پس از بحثی عمیق با ترامپ درباره آزمایش کووید19، او در نهایت راضی شد که این تست روی او انجام گردد و عصر شنبه (به وقت واشنگتن) پاسخ این آزمایش منفی اعلام شده است.

ترامپ که تا چند روز پیش اعتقادی به نگران کننده بودن ویروس کرونا نداشت، با افزایش تعداد ابتلای کسانی که در اقامتگاه شخصی وی حضور داشته اند، با نقدها فراوانی روبرو شد.

رییس جمهوری آمریکا شنبه شب بالاخره در یک کنفرانس خبری در کاخ سفید گفت که آدینه شب آزمایش کرونا داده و منتظر جواب آن است.

ترامپ هفته گذشته با ژائیر بولسونارو رییس جمهوری برزیل و هیات همراه او ملاقات داشت و در اقامت خود مارئه لاگو در ایالت فلوریدا با او شام خورد.

از آن موقع تا به امروز ابتلای 4 نفر از هیات همراه رییس جمهوری برزیل به کرونا تایید شده است. فابیو واین گارتن وزیر ارتباطات برزیل، سناتور نلسینهو تراد، کارینا کوفا وکیل بولسونارو و نستور فورستر نماینده مراودات تجاری برزیل در آمریکا از مثبت بودن آزمایش های خود خبر داده اند.

ایوانکا ترامپ دختر و مشاور رییس جمهوری آمریکا نیز خود را در خانه قرنطینه نموده است.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 985

به "خبرنگاران آزمایش ویروس کرونا ترامپ منفی اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران آزمایش ویروس کرونا ترامپ منفی اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید