خبرنگاران کرمان در مرحله پیشگیری از ویروس کرونا قرار گرفته است

به گزارش دانشنامه آریایی، کرمان - خبرنگاران - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان گفت: اکنون این استان در مرحله پیشگیری از ابتلا به کرونا ویروس جدید واقع شده است اما اگر احتیاج به مهار ویروس نیز باشد این آمادگی وجود دارد.

خبرنگاران کرمان در مرحله پیشگیری از ویروس کرونا قرار گرفته است

محمدصادق بصیری شبانگاه دوشنبه در حاشیه نشست مشترک فرمانداران با روسای دانشگاه های علوم پزشکی استان کرمان در زمینه مقابله با ویروس کرونا در گفت و گو با خبرنگار خبرنگاران اضافه کرد: مسئولان این استان درصدد ایجاد مرکز تلفن اطلاع رسانی در خصوص کرونا ویروس هستند که این مهم تصویب شده و پیگیری هم خواهیم کرد که این مرکز با همکاری فرمانداری و دانشگاه علوم پزشکی ایجاد گردد تا مردم بتوانند سئوالات خود را در خصوص بیماری کرونا مطرح نمایند و بدانند پاسخ هایی که دریافت می نمایند صحیح است.

وی گفت: نشست مشترک فرمانداران با روسای دانشگاه های علوم پزشکی استان کرمان برای هماهنگی و آمادگی بیشتر در زمینه پیشگیری، کنترل و مراقبت های مهار ویروس برگزار گردید.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با بیان اینکه محور تمام تصمیم گیری ها و اطلاع رسانی در زمینه بیماری کرونا دانشگاه علوم پزشکی است توضیح داد: مردم به اخبار منتشر شده در سایر منابع خبری توجه ننمایند.

وی تاکید نمود: هماهنگی بین دستگاهی به منظور مقابله و پیشگیری از شیوع ویروس کرونا در استان کرمان وجود دارد و تمام ظرفیت های موجود برای یاری به مردم در زمینه آموزش و اقدامات بهداشتی فراهم است اما همکاری مردم نقش سازنده ای در پیشگیری دارد.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان با بیان اینکه توصیه هایی در نشست مشترک فرمانداران با روسای دانشگاه های علوم پزشکی مطرح شد گفت: یکی از این توصیه ها کاهش تجمعات و ترددها بود و در این زمینه آنچه در اختیار سازمان های دولتی قرار گرفته است به کار گرفته خواهد شد و این مهم به آنها ابلاغ شده است.

وی با اشاره به تعطیلی مدارس اضافه کرد: مردم از این شرایط برای مسافرت و ارتباط دریافت با دیگران استفاده ننمایند.

بصیری گفت: مدیریت شرایط فعلی دو جانبه است و ما تمام امکانات را برای پیشگیری از ابتلای افراد به کرونا ویروس جدید فراهم نموده ایم و امیدواریم با یاری مردم این شرایط را پشت سر بگذاریم.و عید نوروز خوبی پیش رو داشته بایم.

وی تاکید نمود: مردم بدانند اعمال بعضی محدودیت ها مانند لغو نمایشگاه بهاره یا مسابقات به دلیل پیشگیری از ابتلا به ویروس کرونا است.

وی ادامه داد: برنامه های لغو شده در زمان دیگری برگزار می گردد و اجناسی که قرار بود در نمایشگاه بهاره توزیع گردد در سایر مراکز عرضه می گردد.

منبع: ایرنا
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 933

به "خبرنگاران کرمان در مرحله پیشگیری از ویروس کرونا قرار گرفته است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران کرمان در مرحله پیشگیری از ویروس کرونا قرار گرفته است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید