درد و دل محسن چاوشی با هواداران

به گزارش دانشنامه آریایی، محسن چاوشی، خواننده پرطرفدار کشورمان، پستی را در اینستاگرام خود منتشر و در آن چند کلامی با طرفدارانش درد و دل کرده است. او همچنین در سرانجام از تمام کسانی که آلبوم هایش را خریداری می کنند، تشکر کرده است.

درد و دل محسن چاوشی با هواداران

خبرنگاران | سرویس چهره ها - در این بخش، پست اینستاگرامی محسن چاوشی را می بینیم.

محسن چاوشی نوشته:

به هر چیزی چنگ زدم!! نبود اون چیزی که باید میبود... درداتو که فریاد میزنی دردی اضافه میکنن به همه دردات و محکوم میشی به بیماری!! باید خفه بمیری و با دیوار رفاقت کنی و گریه هات و به توالت و حمام ببری ... شب و تحمل میکنی که صبح بخوابی و ظهر بیدار میشی و منتظر میمونی که خبری ناگوار بشنوی.. دوستای نزدیکت میشن دشمنت و دشمنت دوستای دشمنت!! نه راه پس داری و نه راه پیش، نه جایی برای رفتن نه جایی برای موندن.

حیرون از همه جا روی پشت بوم قدم میزنی و با کولر های آبی درد دل میکنی. به آنتن ها خیره میشی و یاد بچه ها مواظب باشید میافتی و پله ها رو سه تا یکی برمیگردی ... آه از سنتی ِخفیف و آه از صنعتیِ شریف یا چه میدونم نا شریف.. کاتالیزور ها فقط کاتالیزورن فقط گذشته ت. و شخم میزنن. هر چی میگردی و میجوری جز خاطرات بدرد نخور و نخ نما چیزی پیدا نمیکنی ... هر روز نا امید با امید بیدار میشی و امیدواری که شاید امروز کسی سلاخی ت. نکنه... با انواع یأس ها کُشتی میگیری و تهش خاک میشی و تهش خاک میشی و اسمی!! که نه به درد خودت میخوره و نه به درد دیگری ... نه شهامت خودزنی داری!! نه شهامت زندگی!! وقتی قضاوت میشی نمیدونی بخندی به روزگار خودت و یا گریه کنی به حال قضات ...

با قضا و قدر خودت و تسکین میدی و مرغ و خروس میکشی که غذا بخوری و به اصطلاح زنده بمونی تا دوباره هی قدم بزنی و هی قدم بزنی و هی سوال بکنی و هی جواب نگیری و هی مُسّکن بزنی و ... بگذریم دوستان ..

چشم باز هم خفه خون میگیرم و دیوار میشم که تکیه کنید ... تشکر میکنم از همه مخاطبان که زحمت خریدن

آلبوم ها همیشه بر روی دوششان بوده و هست.

نابرده رنج رنج میسر نمیشود.

منبع: setare.com
انتشار: 15 اسفند 1399 بروزرسانی: 15 اسفند 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1604

به "درد و دل محسن چاوشی با هواداران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درد و دل محسن چاوشی با هواداران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید