رئیس و مدیر استقلال خواستار استراماچونی

به گزارش دانشنامه آریایی، جانلوکا دی مارتزیو از نزدیک شدن آندره آ استراماچونی به استقلال برای راهنمایی دوباره این تیم اطلاع داد.

رئیس و مدیر استقلال خواستار استراماچونی

به گزارش خبرنگاران، جان لوکا دی مارتزیو خبرنگار ایتالیایی در مطلبی نوشت استقلال دوباره برای آندره استراماچونی کوشش می نماید. دسامبر سال 2019 بود که پس از شش ماه مربی سابق اینتر به دلیل اختلافاتی که با این باشگاه داشت، ایران را ترک کرد و باعث ناآرامی در بین طرفداران شد که حتی امروز نیز عاشق او هستند.

از آن روز در باشگاه ایرانی چیزهای زیادی تغییر نموده است: رئیس جدید - هیات مدیره - و مدیر - عامل - جدید اکنون خواستار بازگشت استراماچونی هستند. در روزهای اخیر مدیران استقلال به رم رفتند تا پیشنهاد مهمی را به نماینده مدیر ارائه دهند: قراردادی سالانه با ارقام بسیار بالا.

استراماچونی چند روز طول کشید تا با خانواده اش تصمیم بگیرد. او اخیراً برای سومین بار پدر شده است و همچنین در فکر مسائل سفر به خاطر شیوع کرونا است.

از طرف دیگر استراماچونی عنوان نموده بود: برای من در ایران، فقط استقلال می تواند هدف باشد. همچنین در ایران نیز یک قانون جدید وجود دارد که توسط اتحادیه فوتبال وضع شده است که می تواند به نفع چند خارجی، از جمله استراماچونی باشد. در حقیقت، بعد از ویروس کرونا، ارز ایرانی (ریال) ارزش خود را از دست داده و فدراسیون ورود خارجی های جدید را ممنوع نموده است به استثنای کسانی که قبلاً در ایران بوده اند، دقیقاً مانند استراماچونی که این مسئله به سود او خواهد بود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 23 مهر 1399 بروزرسانی: 23 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1320

به "رئیس و مدیر استقلال خواستار استراماچونی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رئیس و مدیر استقلال خواستار استراماچونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید