رنتسی امروز کابینه جدید دولت ایتالیا را معرفی می نماید

به گزارش دانشنامه آریایی، خبرنگاران: یک منبع مطلع حزب چپگرای دموکراتیک ایتالیا تاکید نمود، نخست وزیر منتخب این کشور امروز آدینه کابینه جدید را معرفی خواهد نمود تا از مجلس رای اعتماد بگیرد.

رنتسی امروز کابینه جدید دولت ایتالیا را معرفی می نماید

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از رویترز، متئو رنتسی، نخست وزیر منتخب ایتالیا در حالی میخواهد ترکیب وزرای جدید کابینه را اعلام کند که در صورت رای اعتماد مجلس وی می تواند تا اواخر هفته سوگند یاد نموده و کار خود را رسما شروع کند. رنتسی پیش از این گفته است، میخواهد تا پیش از دوشنبه برای اخذ رای اعتماد به مجلس برود.

رنتسی سومین نخست وزیر ایتالیا خواهد بود که توسط ناپولیتانو و بدون برگزاری انتخابات مسئول تشکیل دولت جدید ایتالیا خواهد شد. ماریو مونتی و انریکو لتا نیز پیش از رنتسی مسئول تشکیل دولت ایتالیا شده بودند ولی توفیق چندانی برای خارج کردن اقتصاد این کشور از رکود به دست نیاوردند.

رشد مالی ایتالیا در 5 سال گذشته بیش از 7 درصد کاهش داشته و تولیدات صنعتی این کشور نیز با افت 25 درصدی روبرو شده است. ایتالیا از اواسط 2011 میلادی تاکنون با رکود مالی روبرو شده که این طولانی ترین بحران مالی این کشور پس از جنگ جهانی دوم به شمار می رود.

منبع: تسنیم
انتشار: 20 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 444

به "رنتسی امروز کابینه جدید دولت ایتالیا را معرفی می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رنتسی امروز کابینه جدید دولت ایتالیا را معرفی می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید