روی نقاط ضعف کار کردیم تا مقابل اندونزی بدون اشتباه باشیم

به گزارش دانشنامه آریایی، به گزارش خبرنگاران، سیروس پورموسوی در کنفرانس خبری پیش از دومین دیدار جوانان ایران مقابل اندونزی گفت: ازی نخست که شش گل داشت از نظر تماشاگر جذاب و دیدنی بود و خوشحالیم هر دوتیم به دنبال ارائه فوتبال زیبا بودند.

روی نقاط ضعف کار کردیم تا مقابل اندونزی بدون اشتباه باشیم

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

وی در ادامه اضافه نمود:در این چند روز اشتباهاتی که در بازی اول داشتیم را در تمرینات مرور کردیم و پوشش دادیم تا در بازی فردا بدون اشتباه در زمین مسابقه حاضر شویم.

پور موسوی خاطر نشان کرد:روی اندونزی شناخت بهتری پیدا کردیم در این چند روز نقاط قوت حریف و ضعف خودمان را آنالیز کردیم تا در بازی دوم بدون اشتباه باشیم و از یک فوتبال زیبای دیگر لذت ببریم. همانطور که قبل از بازی نخست هم گفته بودم برای ما الویت اول انجام بازی زیباست و سپس نتیجه گیری در اولویت بعدی قرار گرفته است.

سرمربی تیم ملی جوانان در خاتمه توضیح داد:در این مدتی که اینجا بودیم مردم اندونزی نشان دادند که بسیار میهمان نواز و خونگرم هستند و خیلی مسرور هستم که این همه طرفدار برای حمایت از تیم جوانان اندونزی به ورزشگاه آمدند و اینجا نشان می دهد که همه به دنبال موفقیت تیمشان هستند همچنین تمامی مسئولین ،طرفداران،بازیکنان ،کادر فنی و رسانه ها برای موفقیت این تیم متحد شده اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 28 شهریور 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 367

به "روی نقاط ضعف کار کردیم تا مقابل اندونزی بدون اشتباه باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "روی نقاط ضعف کار کردیم تا مقابل اندونزی بدون اشتباه باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید