طرح احداث 20 هزار واحد مسکونی برای محرومان

به گزارش دانشنامه آریایی، خبرنگاران : طرح احداث 20 هزار واحدمسکونی برای محرومانی که امکان ساخت و ساز ندارند به زودی آیین نامه های آن نیز نهایی گردد.

طرح احداث 20 هزار واحد مسکونی برای محرومان

جهت دریافت خدمات محوطه سازی با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان ارائه دهنده بهترین خدمات طراحی و اجرای محوطه سازی و حیاط سازی می‌باشد.

به گزارش خبرنگاران ، روزنامه خراسان در ستون اخبار ویژه امروز یکشنبه خود نوشت:

بر اساس پیشنهاد جدید یک مسئول ارشد دولتی که توسط کابینه به تصویب رسید و اخیرا رحیمی آنرا ابلاغ نموده، طرح احداث 20 هزار واحدمسکونی برای محرومانی که امکان ساخت و ساز ندارند با مشارکت وزارت تعاون ، بانک مرکزی، بنیاد مسکن انقلاب اسلامی و کمیته امداد امام خمینی (ره) اجرایی خواهد شد و قرار است به زودی آیین نامه های آن نیز نهایی گردد.

بر اساس بخشنامه اخیر وزارت اقتصاد یکی از کشورهای همسایه،گمرکات اصلی این کشور، تا اطلاع ثانوی ورود و تخلیه کامیونهای حامل سوخت از مبداء ایران ممنوع بوده و اجازه این کار تا اطلاع ثانوی صادر نخواهد شد. پس از تعیین شدن این موضوع، مقامات ایرانی نیز دستور توقف حرکت کامیونها را صادر نموده و موارد برای پیگیری به وزارت خارجه ابلاغ شده است.

خبرنگاران : انتشار مطالب خبری و تحلیلی رسانه های داخلی و خارجی لزوما به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفا جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه ای بازنشر می گردد.

منبع: تسنیم
انتشار: 17 اسفند 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 824

به "طرح احداث 20 هزار واحد مسکونی برای محرومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طرح احداث 20 هزار واحد مسکونی برای محرومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید