فرصت های سرمایه گذاری آذربایجان شرقی در سمپوزیوم بین المللی کیش ارائه می گردد

به گزارش دانشنامه آریایی، معاون سرمایه گذاری و گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی آذربایجان شرقی از معرفی فرصت ها و بسته های سرمایه گذاری گردشگری آذربایجان شرقی در سمپوزیوم بین المللی کیش اطلاع داد.

فرصت های سرمایه گذاری آذربایجان شرقی در سمپوزیوم بین المللی کیش ارائه می گردد

از وبلاگ هم نفس دیدن فرمایید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی میراث فرهنگی، گردشگری و سرمایه گذاری آذربایجان شرقی، احمد حمزه زاده، با اشاره به اینکه جزیره کیش در روزهای 20 و 21 آذرماه میزبان سمپوزیوم بین المللی سرمایه گذاریِ گردشگری کشورهای اکو خواهد بود گفت: با همراهی و مشارکت بخش خصوصی و سرمایه گذاران حوزه گردشگری آذربایجان شرقی در این سمپوزیوم حضور خواهیم داشت و ظرفیت های استان در قالب بسته های سرمایه گذاری به شرکت کنندگان ارائه خواهد شد.

حمزه زاده ادامه داد: هماهنگی های لازم در مورد ملاقات و رایزنی فعالان حوزه سرمایه گذاری استان با سرمایه گذاران گردشگری کشورهای شرکت کننده در این سمپوزیوم اجرا شده است تا اطلاعات لازم در مورد ویژگی های استان در حوزه مختلف به منظور جذب سرمایه گذاری مناسب صورت پذیرد.

معاون سرمایه گذاری و گردشگری آذربایجان شرقی در پایان تاکید نمود: با توجه به اینکه بخش اعظم زنجیره گردشگری به جذابیت های تفریحی و فراغتی تعلق دارد، رویکرد اداره کل استان در سمپوزیوم کیش جذب سرمایه گذاری در زمینه گردشگری تفریحی خواهد بود.

منبع: میراث آریا
انتشار: 5 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 713

به "فرصت های سرمایه گذاری آذربایجان شرقی در سمپوزیوم بین المللی کیش ارائه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فرصت های سرمایه گذاری آذربایجان شرقی در سمپوزیوم بین المللی کیش ارائه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید