فصل دوم مسابقه ایران نمونه خارجی در جهان ندارد

به گزارش دانشنامه آریایی، تهیه کننده مسابقه ایران مدعی شد، فصل دوم این مسابقه که از شبکه یک پخش می گردد، هیچ نمونه خارجی ندارد.

فصل دوم مسابقه ایران نمونه خارجی در جهان ندارد

هاشم رضایت، تهیه نماینده برنامه تلویزیونی، در مصاحبه با خبرنگار خبرنگاران، درباره مسابقه ایران گفت: این روز ها برنامه های متفاوتی از شبکه های رسانه ملی در حال پخش است. ما هم برای تهیه و پخش مسابقه ایران در فصل اول اعلام کردیم که این مسابقه برداشتی از یک نمونه خارجی بوده و مشابه آن در تلویزیون های چند کشور دیگر نیز ساخته شده است؛ البته ما در فصل اول هم برای شناخت هر چه بیشتر مخاطب از کشور سوالات مسابقه را تنها درباره کشور عزیزمان طرح کردیم.

وی با اشاره به فصل دوم این مسابقه ادامه داد: فصل دوم مسابقه ایران هیچ نمونه خارجی در جهان ندارد؛ وقتی طرح فصل دوم مسابقه ایران که هیچ نمونه خارجی نداشت و کاملاً ایرانی بود را به شبکه ارائه کردم با علم به اینکه نمونه این مسابقه تا به امروز ساخته نشده قبول کردند که ساخته گردد و حمایت نمایند.

رضایت مطرح نمود: اغلب مدیران ما ریسک پذیر نیستند و می خواهند اگر کاری فراوری می نمایند حتما از نتیجه اش مطمئن باشند و نمونه داشته باشد، اما مدیران شبکه یک خواستند برای مخاطب ایرانی یک کار ایرانی فراوری گردد، به همین علت از این مسابقه حمایت کردند تا به ثمر بنشیند.

این تهیه نماینده درباره نظرات مخاطبان نیز گفت: بعد از پخش فصل نو بعضی از مخاطبان پیغام دادند که با توجه به رقابت مجذوب کننده دو گروه در سری اول از آن رضایت بیشتری داشتند. حالا که مدتی از پخش فصل دوم گذشته ما انتقاد خاصی نداریم و همه علاقه مند به حضور در برنامه هستند و پیشنهاد های خوبی نیز برای ادامه راستا به ما می دهند. فراوری مسابقه ایران در 156 فسمت تصویب شده و حدود 43 برنامه را پخش کردیم و ضبط را همچنان ادامه می دهیم.

رضایت درباره شرکت در مسابقه ایران مطرح نمود: در کار های قبلی ام از جمله دورهمی، برنده باش و همین مسابقه ایران در طول پخش تغییرات بسیاری داشتیم و راستا یکنواخت را طی نکردیم. البته که در ایران تغییرات به طراحی آیتم ها و تغییر چالش ها مسابقه مربوط می گردد و سوالات تغییراتی نخواهد کرد. سوالات مانند سری قبل مختص کشور عزیزمان ایران خواهد بود، همانطور که شعار مسابقه ایران را با ایران بشناسید. است.

تهیه نماینده برنده باش مطرح نمود: گروه های علاقه مند به حضور در مسابقه ایران در اپلیکیشن شبکه یک سوالاتی را می خوانند و هر سه شنبه تا آدینه در مسابقه ما شرکت می نمایند. گروه ها اگر امتیاز بالایی بگیرند مجوز حضور در مسابقه را دریافت خواهند کرد. برای تماشاگران هم در این اپلیکیشن گزینه ای طراحی نموده ایم که می توانند در برنامه حضور پیدا نمایند. علاقه مندان بعلاوه در فضای مجازی مسابقه اسامی خود را ارسال می نمایند و ما با آنان تماس می گیریم. البته این افراد تنها تماشاگر نیستند بلکه باید به همه سوالات پاسخ بدهند و در خاتمه برنامه جایزه ای به رسم یادبود دریافت می نمایند.

خبرنگاران فرهنگی هنری رادیو تلویزیون

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 خرداد 1401 بروزرسانی: 21 خرداد 1401 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 2193

به "فصل دوم مسابقه ایران نمونه خارجی در جهان ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "فصل دوم مسابقه ایران نمونه خارجی در جهان ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید