قیمت آپارتمان های 70 تا 100 متر در تهران چند؟

به گزارش دانشنامه آریایی، دامنه قیمتی جست وجوی عمده متقاضیان مصرفی مسکن که قصد تبدیل به احسن محل سکونت خود را دارند، بین 1 تا 2 میلیارد تومان است.

قیمت آپارتمان های 70 تا 100 متر در تهران چند؟

جهت دریافت خدمات بازسازی آپارتمان در تهران با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

نگاهی به جدیدترین قیمت خانه و آپارتمان در تهران، نشان می دهد عمده واحدهای عرضه شده در بازار مسکن تهران، واحدهای میان متراژ 70 تا 100 متر مربع هستند و قیمت آن ها از یک میلیارد تومان شروع می گردد.

به گزارش خبرنگاران به طور کلی بازار مسکن آپارتمان های کوچک متراژ با حضور خانه اولی ها رونق می گیرد؛ اما آپارتمان های میان متراژ، بیشتر مقصد خانه دومی ها یا به اصطلاح متقاضیانی است که قصد تبدیل به احسن ملک خود و نقل مکان به آپارتمان بزرگ تر یا به منطقه مطلوب تر شهر را دارند.

دامنه وسیع قیمت، متراژ و محله به خریداران یاری می نماید متناسب با نقدینگی، بین طیف وسیع گزینه ها، مطلوب خود را خریداری نمایند. هرچند بازار معاملات آپارتمان های کوچک متراژ با حضور خانه اولی ها رونق می گیرد، اما آپارتمان های میان متراژ اول مقصد خانه دومی ها یا به اصطلاح متقاضیان تبدیل به احسن ملک است. دامنه قیمت آپارتمان های میان متراژ در عمده محله ها و مناطق شهر از یک میلیارد تومان شروع می گردد اما سقف آن بر اساس میانگین قیمت هر منطقه بسیار متغیر است. به عنوان مثال یک واحد آپارتمان مصرفی نوساز با مساحت 70 تا 80 مترمربعی واقع در منطقه یک تهران بر اساس امکانات و مطلوبیت ها اغلب بین 5/ 2 تا 5/ 3 میلیارد تومان قیمت گذاری می گردد. بنابراین سقف قیمتی آپارتمان های میان متراژ مصرفی در نقاط مختلف شهر متفاوت است.

واسطه های ملکی می گویند عمده متقاضیان تبدیل به احسن در بازار که اغلب با قصد انجام دو معامله همزمان یا پیاپی بدون فوت وقت به شکل فروش خانه اول و خرید خانه دوم به آنها مراجعه می نمایند بودجه ای بین یک تا 2 میلیارد تومان دارند. آنالیز آگهی های موجود نزد بنگاه های ملکی نشان می دهد در این دامنه قیمتی طیف متنوعی از آپارتمان ها وجود دارد؛ بنابراین ممکن است افراد با تصور خرید خانه مطلوب تری وارد بازار شوند و در عین حال نتوانند آن خانه را با بودجه خود خریداری نمایند، اما این فرصت را دارند که خرید با متراژ کوچک تر یا چند منطقه پایین تر را پیگیری نمایند و مورد مناسب خود را بیابند. در زیر جدولی از جدیدترین قیمت خانه و آپارتمان های میان متراژ در تهران ارائه شده است. برای اطلاع دقیق از قیمت آپارتمان های 70 تا 100 مترمربع در تهران و سایر شهرستان ها می توانید به سایت املاک دلتا مراجعه کنید.

منبع: پیام دلتا
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 810

به "قیمت آپارتمان های 70 تا 100 متر در تهران چند؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت آپارتمان های 70 تا 100 متر در تهران چند؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید