قیمت نجومی مهاجم مدنظر تیم های لیگ فزونی

به گزارش دانشنامه آریایی، باشگاه لیون فرانسه برای انتقال موسی دمبله به تیم دیگر، خواهان دریافت مبلغ بسیار بالایی شده است.

قیمت نجومی مهاجم مدنظر تیم های لیگ فزونی

به گزارش ، تیم های فوتبال چلسی و منچستر یونایتد برای تقویت خط حمله تیم هایشان به دنبال جذب موسی دمبله مهاجم لیون فرانسه هستند. در همین حال باشگاه فرانسوی برای فروش مهاجم 23 ساله خود قیمت 83 میلیون یورویی تعیین کرده است.

در صورتی که یکی از باشگاه های خواهان جذب دمبله بتواند انتظارات مالی لیون را برآورده کند، دمبله می تواند در سرانجام فصل لیون را ترک کند و راهی تیم دیگری شود. لیون در جابجایی زمستانی هر گونه مذاکره بر سر انتقال این بازیکن را رد کرد، اما مسئولان باشگاه فرانسوی اکنون با جدایی مهاجم تیمشان در سرانجام فصل مخالفتی ندارند.

ماه گذشته چلسی با پیشنهادی 40 میلیون پوندی خواهان جذب دمبله شده بود، اما باشگاه لیون با این پیشنهاد موافقت نکرد تا ماندن دمبله در لیون تا سرانجام فصل جاری قطعی شود.

شایعاتی درباره تمایل باشگاه های انگلیسی دیگری مانند منچستر سیتی، نیوکاسل و وست هام برای به خدمت دریافت دمبله مطرح شده، اما به نظر می رسد منچستر یونایتد شانس بیشتری برای جذب این بازیکن داشته باشد. البته پیوستن دمبله به منچستر یونایتد تا حدود زیادی به کسب سهمیه این تیم در فصل آینده لیگ قهرمانان اروپا بستگی دارد.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 932

به "قیمت نجومی مهاجم مدنظر تیم های لیگ فزونی" امتیاز دهید

1 کاربر به "قیمت نجومی مهاجم مدنظر تیم های لیگ فزونی" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قیمت نجومی مهاجم مدنظر تیم های لیگ فزونی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید