لین استارتاپ تفکر موجود در دنیای کسب و کار امروز را به کلی تغییر داده است

به گزارش دانشنامه آریایی، خبرگزاری خبرنگاران- رئیس هیات مدیره خانه بلاک چین ایران با خانم راندا شرایدر ، مدیر اجرایى دانشگاه برکلى کالیفرنیا و مشاور عالى شرکتهاى سیلیکون ولى در شهر استانبول-ترکیه ملاقات کردند.

لین استارتاپ تفکر موجود در دنیای کسب و کار امروز را به کلی تغییر داده است

به گزاش خبرنگاران، علی پاک باخته گان زنجانی ، رئیس هیات مدیره خانه بلاک چین ایران با خانم راندا شرایدر ، مدیر اجرایى دانشگاه برکلى کالیفرنیا و مشاور عالى شرکتهاى سیلیکون ولى در شهر استانبول-ترکیه ملاقات کردند.

در این جلسه پیرامون چگونگى پیروزیت و راهکارهاى آن در شرکتهاى استارت آپى و راهکارهای شناخت مسائل و ارائه راه حلها پرداخته شد که خانم راندا شرایدر، مدیر اجرایى دانشگاه برکلى کالیفرنیا به این نکته اشاره کردند که برترین فناورى ها اگر نتوانند مشکلى را حل نمایند هیچ ارزشى ندارند .

بعلاوه به لین استارت آپ هم اشاره نموده و اسم کردند: لین استارتاپ تفکر موجود در جهانی کسب و کار امروز را به کلی تغییر داده است.

اخیرا رویکرد نوی به وجود آمده است که فرایند آغاز کسب و کار نو را با ریسک کمتر همراه می نماید؛ نام این روش لین استارتاپ است.

بر اساس این گزارش؛ آنچه در لین استارتاپ به کار گرفته می گردد شامل 《بررسی بازار به جای برنامه ریزی های بسیار دقیق، بازخورد مشتری به جای تصمیم گیری های شخصی و روش های طراحی چند مرحله ای به جای روش های سنتی طراحی محصول نهایی در اولین قدم》 است.

اما تعریف ساده ای از لین استارتاپ بدین توضیح است: سازمانی موقت که برای جست وجو و یافتن مدل کسب و کاری تکرارپذیر و مقیاس پذیر طراحی شده و به وجود آمده است.

لازم به ذکر است؛ در این ملاقات بعلاوه علی پاک باخته گان زنجانى(رئیس هیات مدیره خانه بلاک چین ایران) با ارائه معرفى مختصرى از دستگاه ctm خرید و فروش رمزارزها براى اولین بار در ایران و دستگاه پوز بیتکوین بر بستر لایتنینگ براى اولین بار در جهان پرداختند و در تأیید صحبتهاى خانم راندا شرایدر اعلام کردند که براى داشتن یک کسب و کار پیروز باید یا شانس داشت ، یا اولین بود و یا اینکه متمایز بود که ما در خانه بلاکچین ایران سعى کردیم در اجراى پروژها ها یا اولین باشیم و یا اینکه تمایزى ایجاد کنیم که مشتریان بتوانند در بسترى امن و با سهولت از محصولاتمان استفاده نمایند.

بر اساس این گزارش؛ این گفت و گو با تفاهم طرفین براى همکاریهاى مشترک و آرزوى پیروزیت روزافزون براى یکدیگر به خاتمه رسید و در خاتمه هم گواهینامه اى بااسم توسعه مدل کسب و کار از دانشگاه برکلى کالیفرنیا به وسیله خانم راندا شرایدر به اقاى على پاک باخته گان زنجانى اهدا شد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 5 مهر 1400 بروزرسانی: 5 مهر 1400 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1937

به "لین استارتاپ تفکر موجود در دنیای کسب و کار امروز را به کلی تغییر داده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "لین استارتاپ تفکر موجود در دنیای کسب و کار امروز را به کلی تغییر داده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید