ماسک دولتی در اندیکا توزیع می گردد

به گزارش دانشنامه آریایی، رئیس اداره صمت اندیکا از توزیع ماسک دولتی در داروخانه های این شهرستان برای پیشگیری از شیوع کرونا ویروس اطلاع داد.

ماسک دولتی در اندیکا توزیع می گردد

روح الله ظاهری رئیس اداره صمت اندیکا در گفت وگو با خبرنگار از ، گفت: به منظور دسترسی آسان مردم شهرستان به ماسک با حداقل قیمت ممکن، پیگیری های لازم جهت تامین احتیاج انجام شده و بزودی ماسک دولتی با قیمت مصوب یکهزار و 400 تومان به ازای هر عدد در مناطق مختلف توزیع خواهد شد.

او با تاکید بر رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی و استفاده از ماسک برای پیشگیری از شیوع بیماری کرونا ویروس بیان داشت: بعد از ورود این ماسک ها به شهرستان، مکان های توزیع از سوی اداره صمت اعلام می شوند.

ظاهری اضافه کرد: از دیروز در داروخانه شهر آبژدان ،جنب درمانگاه جعفر آباد، داروخانه کوشک، داروخانه شهر قلعه خواجه میدانِ مرکزی،داروخانه دینراک واقع در درمانگاه و در داروخانه دِلی و شهر زاووت واقع در درمانگاه این شهر کار توزیع ماسک با نرخ مصوب دولتی شروع شد.

رئیس اداره صمت اندیکا توضیح داد: شهروندان می توانند شکایات خود را در این خصوص به سامانه تلفنی 124 واحد نظارت و بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت اندیکا اعلام فرمایند.

م

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1270

به "ماسک دولتی در اندیکا توزیع می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ماسک دولتی در اندیکا توزیع می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید