منوچین: تحریم های ترکیه را در صورت عدم برقراری آتش بس تشدید می کنیم

به گزارش دانشنامه آریایی، وزیر خزانه داری آمریکا هشدار داد در صورتی که ترکیه به تهاجم خود به سوریه خاتمه ندهد، تحریم های آمریکا علیه این کشور تشدید خواهد شد.

منوچین: تحریم های ترکیه را در صورت عدم برقراری آتش بس تشدید می کنیم

با تور چین سفری خاطره انگیز را تجربه کنید.

به گزارش به نقل از خبرگزاری فرانسه، استیون منوچین، وزیر خزانه داری آمریکا هشدار داد در صورتی که ترکیه به تهاجم خود به شمال سوریه انتها ندهد، تحریم های آمریکا علیه این کشور تشدید خواهد شد.

دو روز پیش استیون منوچین، وزیر خزانه داری آمریکا درباره جزئیات تحریم های جدید این کشور علیه ترکیه گفت: ما به دلیل تهاجم آنکارا به شمال سوریه تصمیم گرفتیم سه وزارتخانه دفاع، انرژی و کشور ترکیه را به لیست تحریم های خود بیافزاییم. با این وجود، ما آمادگی داریم در صورتی که ترکیه اقدامات لازم را انجام دهد تحریم ها علیه این کشور را لغو کنیم.

ترکیه روز چهارشنبه هفته گذشته، عملیات موسوم به چشمه صلح را در شمال سوریه با هدف آنچه ایمن کردن مرز های کشور بوسیله پاکسازی عناصر تروریستی، تضمین بازگشت امن پناهجویان و حفظ تمامیت ارضی سوریه می خواند، شروع کرد.

این عملیات یک روز پس از آن شروع شد که رئیس جمهور آمریکا طی یک تماس تلفنی با رجب طیب اردوغان، همتای ترکیه ای خود از تصمیم آمریکا برای خروج نظامیانش از شمال سوریه اطلاع داد. اقدامی که چراغ سبز واشنگتن به آنکارا برای شروع این عملیات بود. شبه نظامیان کُرد که جزء ائتلاف به اصطلاح بین المللی آمریکا بودند، چنین اقدامی را خنجر از پشت توصیف و همکاری نظامی خود با آمریکا را متوقف کردند.

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 491

به "منوچین: تحریم های ترکیه را در صورت عدم برقراری آتش بس تشدید می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "منوچین: تحریم های ترکیه را در صورت عدم برقراری آتش بس تشدید می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید