هماهنگی برای اخذ کد استخدامی 5 هزار عضو هیات علمی

به گزارش دانشنامه آریایی، به گفته معاون اداری وزیر علوم، هماهنگی برای دریافت کد استخدام حدود 5 هزار عضو هیات علمی قدیمی در حال اجرا است و آخرین پیگیری از موافقت کلی سازمان امور استخدامی با ردیف های استخدام حکایت دارد.

هماهنگی برای اخذ کد استخدامی 5 هزار عضو هیات علمی

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، از 6 هزار مجوز جذب عضو هیات علمی که وزارت علوم تا سال 1400 دارد، 2 هزار مجوز مربوط به جذب اعضای جدید هیات علمی و 4 هزار و 71 مجوز مربوط به اعضای هیات علمی قدیمی است.

یعنی 4 هزار و 71 نفر در حال حاضر به عنوان عضو هیات علمی مشغول به کار هستند اما هنوز کد استخدام ندارند.

در پیگیری این موضوع، محمد تقی نظرپور معاون اداری، اقتصادی و مدیریت منابع وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران از پیگیری برای صدور کد استخدام برای 4 هزار و 71 عضو هیات علمی اطلاع داد.

آخرین پیگیری از کد استخدامی اعضای هیات علمی

وی خاطر نشان کرد: این افراد هم اکنون هم به عنوان عضو هیات علمی مشغول به کار هستند و از دولت حقوق دریافت می نمایند و در واقع در استخدام دولت محسوب می شوند، فقط هنوز کد استخدام ندارند.

وی اظهارداشت: مجوز صدور کد استخدام برای این افراد، بخشی از مجوز جذب 6 هزار عضو هیات علمی در زیرمجموعه های وزارت علوم است.

در تازه ترین خبر درباره پیگیری برای اخذ کد استخدامی اعضای هیات علمی، محمدرضا رضوان طلب رئیس مرکز جذب وزارت علوم از موافقت کلی سازمان امور استخدامی با تمامی ردیف های استخدام و شروع عملیات اجرایی برای فعال سازی کدهای استخدامی این افراد اطلاع داده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 12 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1115

به "هماهنگی برای اخذ کد استخدامی 5 هزار عضو هیات علمی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هماهنگی برای اخذ کد استخدامی 5 هزار عضو هیات علمی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید