وزیر دارایی آلمان: زمان برای یونان رو به اتمام است

به گزارش دانشنامه آریایی، خبرنگاران: وزیر دارایی آلمان در سخنانی گفت هوای تنفس برای یونان در بحران بدهی ها تنگ تر شده و زمان برای این کشور محدودتر می گردد.

وزیر دارایی آلمان: زمان برای یونان رو به اتمام است

سفر با تور یونان ارزان را از دست ندهید و از نزدیک با سرزمین اسطوره های باستانی آشنا شوید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از روزنامه اشتوتگارتر ناخریشتن، وولفگانگ شایبله وزیر دارایی آلمان در سخنانی گفت که هوای تنفس برای آتن در بحران بدهی ها کم تر شده و زمان برای این کشور تنگ تر می گردد.

وی اضافه کرد: زمانی که ما تراژدی همکاری یونان با سه سازمان اتحادیه اروپا، بانک مرکزی اروپا و صندوق بین المللی پول را می نگریم می بینیم که این مسئله که راه حلی برای این بحران بیابیم دشوارتر می گردد.

وزیر دارایی آلمان با نگاهی به نشست سران اروپایی در روز پنجشنبه و سفر دوشنبه آینده نخست وزیر یونان به برلین گفت: همه دیدارها در سطوح مختلف هم هیچ تغییری در اوضاع ایجاد نمی نماید.

وی اضافه کرد: دولت یونان باید با این انستیتوها (تروئیکای اروپایی) روی مسئله برآورده کردن برنامه های فعلی توافق کند.

این سیاستمدار بلند پایه حزب دموکرات مسیحی آلمان در بخش دیگری از سخنانش انتقادها به خود از طرف یونان مبنی بر اینکه با انتقادهایش بحران را تشدید می نماید رد نموده و گفت: من هیچ اظهار نظر بی ادبانه ای را علیه سیاستمداران یونانی انجام نداده ام.

زیگمار گبریل معاون صدر اعظم آلمان و وزیر اقتصاد این کشور نیز آرزوی یک بحث منطقی تر را برای حل بحران یونان نموده و گفت: مسئله رویارویی آلمان با یونان مطرح نیست بلکه این موضوع مطرح است که ما منطقه یورو را در کنار هم پایدار نگه داریم. ما باید انسان ها را مورد توجه قرار دهیم. من بسیار برای آن سختی هایی که مردم یونان تحمل می نمایند احترام قائلم.

بعد از روی کار آمدن دولت ائتلافی در یونان به رهبری آلکسیس تسیپراس که مخالف سیاست های ریاضتی تحمیلی اروپا به یونان است مناقشات بر سر بدهی های این کشور به شدت در اتحادیه اروپا بالا گرفته و بخصوص اختلافات بر سر این مسئله بین آلمان و یونان تشدید شده است.

پ

منبع: تسنیم
انتشار: 11 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 408

به "وزیر دارایی آلمان: زمان برای یونان رو به اتمام است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر دارایی آلمان: زمان برای یونان رو به اتمام است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید