پوتین: ممکن است بودجه وزارت دفاع را به مبارزه با کرونا اختصاص دهیم

به گزارش دانشنامه آریایی، رئیس جمهور روسیه با تاکید بر تشدید تلفات ناشی از ویروس کرونای جدید در این کشور,، از احتمال استفاده از منابع اقتصادی وزارت دفاع برای نبرد همه جانبه با این ویروس کشنده و مرموز اطلاع داد.

پوتین: ممکن است بودجه وزارت دفاع را به مبارزه با کرونا اختصاص دهیم

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، رئیس جمهور روسیه غروب دوشنبه گفت که امار تلفات ناشی از ویروس کرونای جدید بدتر می گردد و روسیه ممکن است از منابع وزارت دفاع برای مقابله با بحران استفاده کند.

به نوشته خبرگزاری رویترز، ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در نشستی با مقامات ارشد این کشور با اشاره به این موضوع گفت که اوضاع دائماً در حال تغییر است و چند هفته آینده در نبرد برای متوقف کردن ویروی کرونای جدید، مشخص کننده خواهد بود.

مرکز مبارزه با شیوع کرونا در روسیه نیز امروز بیان کرد طی بیست وچهار ساعت گذشته 2558 مورد جدید ابتلا به این بیماری در روسیه گزارش شده است. به نوشته وبگاه اطلاع رسانی این مرکز، از روز گذشته تا کنون همچنین 18 بیمار مبتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند. بدین ترتیب شمار کل مبتلایان ویروس کرونا در روسیه به 18328 نفر و تعداد کل جان باختگان به 148 تن افزایش پیدا کرد.

رئیس جمهور روسیه چهارشنبه گذشته ضمن اشاره به کوشش ها برای مقابله با شیوع ویروس کرونا و یاری به بازرگانان و شاغلان این کشور در ایام خاص مقابله با ویروس کرونا گفته بود که 2 تا 3 هفته مهم را پیش رو داریم. (جزئیات بیشتر)

.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1063

به "پوتین: ممکن است بودجه وزارت دفاع را به مبارزه با کرونا اختصاص دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پوتین: ممکن است بودجه وزارت دفاع را به مبارزه با کرونا اختصاص دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید