ترامپ ایده جداسازی اقتصاد آمریکا از چین را بیان نمود

به گزارش دانشنامه آریایی، به گزارش خبرنگاران به نقل از یو اس ای تودی، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا با مطرح کردن دوباره ایده جداسازی اقتصاد این کشور از اقتصاد چین، گفت: وقتی به کلمه جداسازی اشاره می شود، واژه ای جالب به نظر می رسد.

ترامپ ایده جداسازی اقتصاد آمریکا از چین را بیان نمود

ترامپ در ادامه اضافه نمود: ما میلیاردها دلار را از دست می دهیم ولی اگر با آن ها تجارت نداشتیم این پول را از دست نمی دادیم. به این می گویند جداسازی، بنابراین بهتر است به آن فکر کنید.

رئیس جمهور آمریکا در بخش دیگری از اظهاراتش گفت که انتظار دارد شرایط اقتصادی آمریکا در سه ماهه سوم سال جاری بهبود یابد و یک گزارش خوب اقتصادی در آستانه انتخابات ماه نوامبر منتشر شود.

او بار دیگر به جو بایدن رقیب دموکرات خود در انتخابات ریاست جمهوری پیش رو تاخت و سیاست های وی را برای اقتصاد آمریکا مخرب دانست.

شاخص های اقتصاد آمریکا که در فصل بهار به دلیل شیوع کرونا سیر نزولی پیدا کرده بود در حال حاضر با باز شدن بسیاری از کسب وکارها و بازگشت کارگران به سر کار رو به بهبود است اما با این حال خبرگزاری آسوشیتدپرس گزارش داده که هنوز راه درازی تا بهبودی کامل شرایط اقتصادی در پیش است چرا که فقط نیمی از 22 میلیون نفر از افراد بیکار شده به سر کار خود بازگشته اند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 30 مهر 1399 بروزرسانی: 30 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1335

به "ترامپ ایده جداسازی اقتصاد آمریکا از چین را بیان نمود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترامپ ایده جداسازی اقتصاد آمریکا از چین را بیان نمود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید