تولد دوباره کارخانه ظروف چینی پس یک دهه

به گزارش دانشنامه آریایی، فاز نخست کارخانه چینی همگام شهرکرد پس از یک دهه به چرخه فراوری بازگشت.

تولد دوباره کارخانه ظروف چینی پس یک دهه

با ما همراه باشید و با تورهای چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش از ، سجاد رستمی رئیس سازمان صمت چهارمحال و بختیاری گفت: قدیمی ترین کارخانه استان (تأسیس 68) به دلیل واردات بی رویه ظروف چینی، بروز نشدن خط فراوری و شرایط نامطلوب مالی، دچار رکود و تعطیلی شده بود که پس از یک دهه به چرخه فراوری بازگشت.

او اضافه نمود: هم اکنون فاز اول این کارخانه یک سوم ظرفیت در حال فراوری انواع ظروف چینی است و روزانه دو تن محصول فراوری و روانه بازار مصرف می نماید.

سید محمدرضا سید نبوی مدیر کارخانه چینی همگام هم گفت: با احیا و راه اندازی کامل کارخانه چینی همگام چهارمحال و بختیاری، این واحد به سمت فراوری چینی سفید استخوانی راهنمایی می گردد.

او اضافه نمود: در بازار های داخلی و خارجی محصول چینی سفید استخوانی مشتری خود را دارد و زمینه صادرات این محصول به منظور ارزآوری برای کشور و چهارمحال و بختیاری فراهم است.

شرکت چینی همگام از شرکت های مهم فراوری ظروف چینی با بیش از 20 سال سابقه فعالیت است که در سال 1384 به دلیل واردات بی رویه ظروف چینی ورشکست شد.

ف

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 1 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1143

به "تولد دوباره کارخانه ظروف چینی پس یک دهه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تولد دوباره کارخانه ظروف چینی پس یک دهه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید