خبرنگاران طرح نظارتی کرونا در کرمانشاه تشدید شد

به گزارش دانشنامه آریایی، کرمانشاه- خبرنگاران- معاون اجرایی تعزیرات حکومتی کرمانشاه با بیان اینکه طرح نظارتی کرونا با آغاز ماه مبارک رمضان در سطح استان تشدید شده است، گفت: گشت های نظارتی ما از آغاز شیوع کرونا تا به حال در حال انجام است.

خبرنگاران طرح نظارتی کرونا در کرمانشاه تشدید شد

روابط عمومی تعزیرات حکومتی روز چهارشنبه به نقل از جلال عزتی خاطرنشان کرد: این نظارت ها با حضور دستگاه های نظارتی سازمان صمت و اتاق اصناف تشدید شده و تخلفات احتمالی رصد می شود و با واحدهای متخلف براساس قانون برخورد خواهد شد.

معاون اجرایی تعزیرات حکومتی کرمانشاه تعداد بازرسی های تعزیرات از واحدهای صنفی در سال گذشته را بیش از 168 هزار مورد مطرح نمود و اظهارداشت: در این مدت بیش از 10 هزار پرونده از سوی سازمان صمت و اتاق اصناف استان به تعزیرات حکومتی ارسال شده و احکام شایسته و قانونی برای آن ها صادر شده است.

عزتی اضافه کرد: از ابتدای شروع بیماری کرونا در کرمانشاه و کاهش برخی اقلام مصرفی مرتبط با آن در بازار، گشت های ویژه نظارت بر بازار با همکاری سازمان صمت، دانشگاه علوم پزشکی و نیروی انتظامی تشکیل شد.

معاون اجرایی تعزیرات حکومتی کرمانشاه با بیان اینکه این گشت ها 24 ساعته بر بازار نظارت می کردند، گفت: در ایام ماه رمضان روزانه 2 شعبه کشیک فعال بود و چهار واحد گشت سیار نیز در سطح شهر به بازرسی پرداخت.

عزتی با بیان اینکه بخشی از نظارت ها بر بازار با کمک مردم و از طریق سامانه تلفن گویا و دریافت شکایت ها انجام شد، گفت: از ابتدای اسفند ماه تا به امروز تمام مراکز تولید و عرضه ماسک مواد ضدعفونی کننده و دستکش به صورت دقیق مورد بازرسی قرار گرفتند.

به گفته وی، تمام اقلام احتکار و کشف شده به معاونت غذا و دارو برای توزیع تحویل داده شده است.

معاون تعزیرات حکومتی کرمانشاه از مردم خواست که باتوجه به حساسیت جامعه در بحث شیوع ویروس کرونا، هرگونه اطلاعاتی از انبارهای احتکار کالا دارند را به شماره 124 و دستگاه های نظارتی اطلاع دهند تا برخورد قانونی با متخلفان صورت گیرد.

منبع: ایرنا
انتشار: 13 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1118

به "خبرنگاران طرح نظارتی کرونا در کرمانشاه تشدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران طرح نظارتی کرونا در کرمانشاه تشدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید