تور دبی: ملاقات وزیر خارجه ترکیه با نخست وزیر امارات در دبی

به گزارش دانشنامه آریایی، به گزارش خبرنگاران، محمد بن راشد آل مکتوم معاون نخست وزیر امارات و حاکم دبی امروز چهارشنبه در این شهر با مولود چاووش اوغلو وزیر امور خارجه ترکیه ملاقات کرد.

تور دبی: ملاقات وزیر خارجه ترکیه با نخست وزیر امارات در دبی

با تور دبی در زیباترین سواحل خلیج فارس استراحت کنید و شهری پر زرق و برق، بین‌المللی و پیشرفته را سیاحت کنید.

این خبر را خبرگزاری دولتی امارات (وام) اظهار داشت و درباره جزئیات این ملاقات اضافه کرد: دو طرف درباره تقویت راه های همکاری بین امارات و ترکیه و توسعه چارچوب این همکاری ها در بخش های مختلف بحث و گفتگو و حمایت خود را از برنامه های توسعه گرایانه دو کشور برای محقق ساختن منافع مشترک به وسیله فراهم کردن فرصت های متنوع مالی، توسعه تبادل تجاری دوجانبه، سرمایه گذاری و پیش بردن فرایند همکاری بین دو کشور به سوی سطوح تازه اظهار داشتند.

بن راشد و اوغلو در این ملاقات بعلاوه درباره مسائل منطقه ای و بین المللی مورد توجه دو کشور رایزنی کردند.

وزیر خارجه ترکیه در این ملاقات از پیشرفت قابل توجه امارات در بخش های مختلف از جمله فراهم کردن زیر ساخت های پیشرفته و محیط مالی مجذوب کننده و حامی سرمایه گذاری تازه و بر اهمیت کوشش برای سوق دادن چارچوب همکاری های بین آنکارا- ابوظبی در همه عرصه ها که با جایگاه مالی و تجاری دو کشور در سطح منطقه و دنیا همخوانی داشته باشد، تأکید کرد.

به گفته خبرگزاری رسمی امارات، در این ملاقات جانشین حاکم دبی و وزیر دارایی، رئیس سازمان هواپیمایی، وزیر امور شورای وزیران و وزیر امور همکاری های بین المللی امارات حضور داشتند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 8 بهمن 1400 بروزرسانی: 8 بهمن 1400 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 2071

به "تور دبی: ملاقات وزیر خارجه ترکیه با نخست وزیر امارات در دبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تور دبی: ملاقات وزیر خارجه ترکیه با نخست وزیر امارات در دبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید