سفر مدیران ارشد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان خراسان جنوبی

به گزارش دانشنامه آریایی، معاونین و مدیران ارشد دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برای بازدید از طرح های اقتصادی اشتغالزا و پروژه های وابسته به شستا به استان خراسان جنوبی سفر می کنند.

سفر مدیران ارشد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان خراسان جنوبی

به گزارش روابط عمومی اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خراسان جنوبی، مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خراسان جنوبی در خصوص اهداف این سفر گفت: معاونین و مدیران سازمان های وابسته به وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی با هدف بازدید از طرح های اشتغالزا و بررسی زمینه های توسعه اشتغال روستایی، بازدید از بنگاه های مشکل دار و هم اندیشی برای رفع مشکل آن ها و نشست با فرمانداران شهرستان ها با هدف رفع مسائل حوزه های بهزیستی، بیمه ای، درمان ، تامین اجتماعی و فنی و حرفه ای به استان سفر می کنند.

غلامرضا اشرفی در نهمین جلسه شورای هماهنگی مدیران دستگاه های تابعه وزارت متبوع در استان ضمن تبین برنامه سفر اضافه کرد: با هماهنگی صورت گرفته با استانداری و فرمانداران شهرستان ها تیم اعزامی به استان در 4 گروه از طرح های اقتصادی اشتغالزا و پروژه های دستگاههای تابعه شهرستانها بازدید می کنند.

وی گفت:بررسی مسائل و مسائل حوزه کاری و جمع بندی جهت رفع مسائل، اقدامات لازم در جلسه ای با حضور مدیران استانی انجام می پذیرد .

اشرفی اظهار داشت: در این سفر معاون توسعه و کارآفرینی و اشتغال، معاون روابط کار، معاون امور اقتصادی و برنامه ریزی به همراه مدیران ارشد دستگاه های تابعه وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان حضور خواهند داشت.

مدیر کل تعاون کار و رفاه اجتماعی استان خراسان جنوبی اظهار کرد: تیم کاری اعزامی از بیش از 40طرح اقتصادی و اشتغال زا و پروژه های دستگاه های تابعه وزارت کار رفاه اجتماعی در استان بازدید خواهند داشت.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 3 اسفند 1399 بروزرسانی: 3 اسفند 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1581

به "سفر مدیران ارشد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان خراسان جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفر مدیران ارشد وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به استان خراسان جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید