تعداد جانباختگان کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد به 848 نفر رسید

به گزارش دانشنامه آریایی، خبرنگاران/کهگیلویه و بویراحمد رئیس دانشگاه علوم پزشکی یاسوج گفت: متاسفانه طی 24 ساعت گذشته سه هم استانی براثر ابتلا به کرونا جان باختند و تعداد قربانیان استان به 848 نفر رسید.

تعداد جانباختگان کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد به 848 نفر رسید

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی یاسوج، پرویز یزدانپناه اضافه نمود: هم اکنون 593 بیمار در بیمارستان های تعیین کرونای استان بستری بوده که از این تعداد 299 نفر مبتلای قطعی و 42 نفر در بخش مراقبت های ویژه تحت درمان هستند.

وی اظهار کرد: تعداد بهبود یافتگان بیماران کرونایی کهگیلویه و بویراحمد تا به امروز 61 هزار 481مورد گزارش شده است.

وی اضافه نمود: از 968 جواب نمونه دریافت شده از آزمایشگاه سلولی مولکولی یاسوج، حدود 37 درصد موارد مثبت بودند و بیشترین موارد مثبت در شهرستانهای بویراحمد، کهگیلویه، گچساران و دنا می باشند. بعلاوه از 711 نمونه رپید تست گرفته شده 14 درصد موارد مثبت و بترتیب در بویراحمد، کهگیلویه و بهمئی می باشند .

وی یادآور شد: شیوع بیماری کرونای جهش یافته نوع دلتا در استان کماکان زیاد است بنابراین باید پروتکل های بهداشتی بیشتر از گذشته رعایت گردد.وی خواستار مشارکت بیشتر مردم در رعایت دستورالعمل های بهداشتی، استفاده از ماسک، رعایت فاصله فیزیکی، عدم حضور در هر مراسم و تجمعی شد و بعلاوه مردم از حضور در مکان های شلوغ و پرخطر مانند بازارها، رستوران ها ، بانک ها ، مراکز بهداشتی درمانی و بیمارستانها خودداری کنند و کسانیکه در قرنطینه می باشند از محل قرنطینه خارج نشوند تا بتوان از مبتلا شدن بقیه مردم جلوگیری نمود.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 9 شهریور 1400 بروزرسانی: 9 شهریور 1400 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1907

به "تعداد جانباختگان کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد به 848 نفر رسید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد جانباختگان کرونایی در کهگیلویه و بویراحمد به 848 نفر رسید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید