مادورو: رزمایش های از پیش اعلام نشده ونزوئلا ادامه خواهد داشت

به گزارش دانشنامه آریایی، رئیس جمهور ونزوئلا طی سخنرانی برای نیروهای مسلح کشور خود تأکید کرد که کاراکاس در امسال میلادی به برگزاری رزمایش های از پیش اعلام نشده ادامه می دهد.

مادورو: رزمایش های از پیش اعلام نشده ونزوئلا ادامه خواهد داشت

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران، نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا روز گذشته (دوشنبه) در ملاقات با نیروی مسلح این کشور آمریکای لاتین توضیح داد که رزمایش های نظامی از پیش اعلام نشده کاراکاس در امسال میلادی همچنان ادامه خواهد داشت.

بنا به گزارش خبرگزاری روسی تاس، وی در این سخنرانی که از تلویزیون ملی ونزوئلا پخش می شد، توضیح داد: من اعلام می کنم که مانور نظامی سپر بولیواری 2020 ادامه خواهد داشت. از امروز، ما زمان شروع و مکان برگزاری رزمایش های خود را اعلام نخواهیم کرد.

رئیس جمهور ونزوئلا در ادامه ضمن تقدیر از نیروهای مسلح کشور خود اضافه کرد که ونزوئلا در حال حاضر قدرتمندترین نیروی مسلح را در طول تاریخ این کشور در اختیار دارد.

بنا به گزارش خبرگزاری تاس، مرحله اول از رزمایش سپر بولیواری 2020 در تاریخ 15 و 16 فوریه (26 و 27 بهمن ماه) با مشارکت ارتش و نیروهای داوطلب برگزار گردید.

این رزمایش تنها چند روز بعد از آن برگزار می گردد که نیکلاس مادورو رئیس جمهور ونزوئلا در پاسخ به تهدیدات و تحریم های آمریکا، رسما دستور الحاق حدود 4 میلیون نیروی داوطلب مردمی به نیروهای نظامی را صادر کرد و این نیروی متشکل از افراد داوطلب اکنون در کنار ارتش، نیروی هوایی، نیروی زمینی و گارد ملی به عنوان شاخه تازه ای از نیروهای نظامی ونزوئلا فعالیت می نماید.

آمریکا در سال 2018، گوایدو را به عنوان رئیس جمهور خودخوانده ونزوئلا به رسمیت شناخت. این درحالیست که مادورو چند ماه قبل از این تصمیم واشنگتن طی برگزاری یک انتخابات قانونی به قدرت رسیده بود.

از آن موقع دولت آمریکا به همراه بعضی کشورهای همپیمانش رسما براندازی دولت مادورو را به عنوان سیاست رسمی خود در قبال ونزوئلا اعلام نموده اند. واشنگتن علاوه بر تحریم گسترده و حمایت از چند کوشش برای انجام کودتا در ونزوئلا، کاراکاس را به اقدام نظامی نیز تهدید نموده است.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 888

به "مادورو: رزمایش های از پیش اعلام نشده ونزوئلا ادامه خواهد داشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مادورو: رزمایش های از پیش اعلام نشده ونزوئلا ادامه خواهد داشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید