ممنوعیت کار واحد های صنفی تهران از ساعت 8 شب به بعد خبرنگاران

به گزارش دانشنامه آریایی، رئیس اتاق اصناف تهران گفت: ساعت کار واحد های صنفی تهران مطابق دستورالعمل ستاد ملی کرونا تا ساعت 8 شب است و پس از آن هر گونه فعالیت صنفی ممنوع است.

ممنوعیت کار واحد های صنفی تهران از ساعت 8 شب به بعد خبرنگاران

به گزارش گروه مالی خبرنگاران، قاسم نوده فراهانی در خصوص ساعت کاری واحد های صنفی در روز های پایانی سال، گفت: ساعت کاری اصناف در استان تهران مطابق دستورالعمل ستاد ملی کرونا همچنان تا 8 شب (ساعت 20) است و بعد از این ساعت واحد های صنفی، مجاز به ادامه فعالیت نیستند.

رئیس اتاق اصناف تهران با تاکید بر لزوم رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی اصناف، اضافه کرد: این بخشنامه از سوی ستاد ملی کرونا و استانداری ابلاغ شده و کلیه اصناف موظف به رعایت آن هستند و در صورت تخلف مطابق با قانون با آن ها برخورد خواهد شد.

وی بیان داشت: بعد از ساعت 9 شب (ساعت 21) نیز منع تردد با خودرو همچنان پابرجاست و در صورت تردد بعد از ساعت مشخص شده، متخلفین مشمول جریمه های مشخص شده می شوند.

رئیس اتاق اصناف ایران: ساعت کاری اصناف مطابق دستور العمل ستاد ملی کرونا

سعید ممبینی رئیس اتاق اصناف ایران نیز در خصوص ساعت کار واحد های صنفی گفت که برابر تصمیمات متخذه در شصتمین جلسه کمیته امنیتی، اجتماعی و انتظامی ستاد مدیریت بیماری کرونا که در 18 اسفند 99، ساعت کار واحد های صنفی در شهر های آبی و زرد مطابق دستورالعمل بند (م) ماده 37 قانون نظام صنفی توسط کمیسیون نظارت هر شهرستان مشخص می گردد.

سعید ممبینی اضافه کرد: ساعت کار اصناف در شهر هایی با شرایط قرمز و نارنجی نیز مطابق دستورالعمل های صادره از ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا خواهد بود که در این زمینه آخرین مصوبه این ستاد به تمامی اتاق های اصناف ابلاغ شده است.

وی بر رعایت پروتکل های بهداشتی از سوی واحد های صنفی و مشتریان هنگام خرید تاکید و اظهار کرد: در صورت رعایت نکردن پروتکل های بهداشتی با واحد های صنفی متخلف برخورد قاطع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 فروردین 1400 بروزرسانی: 24 فروردین 1400 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1685

به "ممنوعیت کار واحد های صنفی تهران از ساعت 8 شب به بعد خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ممنوعیت کار واحد های صنفی تهران از ساعت 8 شب به بعد خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید