مهمانی مهیج مدیرعامل تسلا با موضوع هوش مصنوعی برگزار می گردد ، دورهمی 4 هفته ای کدنویسان و مهندسان آی تی در خانه ایلان ماسک

به گزارش دانشنامه آریایی، ایلان ماسک مدیرعامل تسلا اعلام نمود که ماه آینده میزبان یک مهمانی بزرگ و فوق العاده سرگرم کننده در حوزه هوش مصنوعی خواهد بود.

مهمانی مهیج مدیرعامل تسلا با موضوع هوش مصنوعی برگزار می گردد ، دورهمی 4 هفته ای کدنویسان و مهندسان آی تی در خانه ایلان ماسک

جهت دریافت خدمات بازسازی و نوسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش سرویس آی تی و فناوری انتخاب، طی هفته گذشته و همزمان با انتشار نرخ درآمد سه ماهه چهارم تسلا ، ماسک اعتراف کرد که شرکت وی از پیش بینی ارائه خودرو های کاملا خودران تا سرانجام سال 2019 جا مانده است.

اکنون ایلان ماسک اعلام نموده که طی ماه آینده برای جذب استعدادهای هوش مصنوعی، یک مهمانی ترتیب خواهد داد.بر این اساس قرار است وی طی ماه آینده خانه خود را برای کدنویسان و مهندسان حوزه آی تی آماده کند تا همگی در کنار هم روی پیشبرد اهداف رانندگی خودران تسلا تمرکز نمایند.

این میلیاردر حوزه فناوری روز یکشنبه توئیت زد و اظهار داشت بخش هوش مصنوعی و اتومبیل سازی تسلا می توانند یک مهمانی تفریحی فوق العاده جالب هوش مصنوعی را در مدت چهار هفته برای اهداف خود آنالیز نمایند. جالب است که مدیرعامل تسلا اصراری بر تحصیلات آکادمیک حاضران در این مهمانی ندارد. برای مثال هنگامی که یک کاربر توییتر از وی پرسید که آیا داوطلبان به مدرک دکترا احتیاج دارند یا خیر پاسخ داد که او حتی اصراری بر تحصیلات دبیرستانی شرکت نمایندگان ندارد.

البته از توییت های ماسک معین نیست که دقیقا قرار است روی کدام بخش از خودروهای خودران تمرکز گردد. اما موضوعی که کاملا روشن است، کوشش ایلان ماسک برای رسیدن به اهداف وی در حوزه خودروهای خودران است. ماسک روز چهارشنبه گفت: به نظر می رسد که ما ممکن است ظرف چند ماه آینده به ویژگی خودروهای کاملا خودران مسلط باشیم. ویژگی رانندگی کامل با قابلیت های خودران فعلی برابر نیست و می تواند بسیار حرفه ای تر باشد.

در حال حاضر ویژگی اتوپایلوت تسلا به خودرو اجازه می دهد تا براساس وب سایت این شرکت به طور اتوماتیک درون جهت معین خود حرکت کند ، اما هنوز هم به نظارت فعال راننده احتیاج دارد.

منبع: انتخاب
انتشار: 8 اسفند 1398 بروزرسانی: 29 شهریور 1400 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 801

به "مهمانی مهیج مدیرعامل تسلا با موضوع هوش مصنوعی برگزار می گردد ، دورهمی 4 هفته ای کدنویسان و مهندسان آی تی در خانه ایلان ماسک" امتیاز دهید

1 کاربر به "مهمانی مهیج مدیرعامل تسلا با موضوع هوش مصنوعی برگزار می گردد ، دورهمی 4 هفته ای کدنویسان و مهندسان آی تی در خانه ایلان ماسک" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهمانی مهیج مدیرعامل تسلا با موضوع هوش مصنوعی برگزار می گردد ، دورهمی 4 هفته ای کدنویسان و مهندسان آی تی در خانه ایلان ماسک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید