وزیر دفاع: جعبه سیاه هواپیمای اوکراین آسیب قابل توجهی دیده است

به گزارش دانشنامه آریایی، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: جعبه سیاه هواپیمای مسافربری اوکراین آسیب قابل توجهی دیده است و از بخش صنایع دفاعی خواسته شد تا برای بازسازی جعبه سیاه یاری کند.

وزیر دفاع: جعبه سیاه هواپیمای اوکراین آسیب قابل توجهی دیده است

امیر حاتمی روز چهارشنبه در حاشیه نشست هیات دولت در جمع خبرنگاران درباره واکنش این وزارت خانه به اعلام بعضی کشورهای خارج از منطقه مبنی بر اعزام نیرو برای تامین امنیت خلیج فارس اظهارداشت: سیاست جمهوری اسلامی ایران در خصوص امنیت منطقه و خلیج فارس روشن است؛ معتقدیم امنیت منطقه باید به دست کشورهای خلیج فارس اتفاق بیفتد و حضور هر عنصر بیگانه ای می تواند موجب اخلال گردد.

وزیر دفاع اعلام نمود: هم به کشورهای منطقه و هم به کشورهایی که گاهی نظر ما در این باره پرسیدند به صراحت گفتم با وجود همکاری کشورهای منطقه نباید نگران امنیت خلیج فارس و منطقه باشند. کشورهای منطقه به خوبی و به راحتی می توانند امنیت منطقه و خلیج فارس را تامین نمایند.

ظریف درباره جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی چه گفت؟

احتمال ارسال جعبه سیاه هواپیمای اوکراین به کشور ثالث

حاتمی درباره جعبه سیاه هواپیمای اوکراینی اظهار کرد: این جعبه سیاه آسیب قابل توجهی دیده است و از بخش صنایع دفاعی خواسته شد تا برای بازسازی جعبه سیاه یاری کند. قرار است نخست بازسازی جعبه سیاه انجام و بعد بازخوانی گردد. الان مشغول این کار هستند تا بتوانند آن را بازسازی نمایند.

منبع: چمدان
انتشار: 15 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 896

به "وزیر دفاع: جعبه سیاه هواپیمای اوکراین آسیب قابل توجهی دیده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وزیر دفاع: جعبه سیاه هواپیمای اوکراین آسیب قابل توجهی دیده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید