گفت وگوی ظریف و وزرای خارجه مالزی و ویتنام در سنگاپور

به گزارش دانشنامه آریایی، وزیر امور خارجه ایران در حاشیه نشست وزرای خارجه آ.سه.آن با همتایان مالزیایی و ویتنامی خود ابعاد مختلف مناسبات دوجانبه را آنالیز کرد.

گفت وگوی ظریف و وزرای خارجه مالزی و ویتنام در سنگاپور

با ما همراه باشید تا با بهترین تور ویتنام سفر کنید.

به گزارش گروه سیاست خارجی خبرنگاران، محمدجواد ظریف وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران که دیشب (چهارشنبه) و پس از سفری دو روزه به سریلانکا، برای شرکت در پنجاه و یکمین اجلاس وزرای خارجه اتحادیه آ.سه.آن وارد سنگاپور شد، امروز (پنجشنبه) ضمن شرکت در این نشست و امضای سند الحاق ایران به پیمان مودت و همکاری اتحادیه آ.سه.آن در حاشیه این نشست با بعضی همتایان خود از جمله وزرای خارجه مالزی و ویتنام دیدار و گفت وگو کرد.

در همین زمینه معاون نخست وزیر و وزیر امور خارجه ویتنام در دیدار با وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در مورد روابط دوجانبه و سایر مسائل مورد علاقه گفت وگو و گفتگو کرد.

وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و مالزی در سنگاپور نیز دیدار و در مورد ابعاد مختلف روابط دوجانبه، مسائل منطقه، ضرورت اتحاد و همکاری دنیا اسلام و نیز مهمترین تحولات بین المللی گفت وگو و گفتگو کردند.

رئیس دستگاه دیپلماسی جمهوری اسلامی ایران پیش از این نیز با وزرای خارجه ژاپن، ترکیه و فیلیپین و نخست وزیر سنگاپور دیدار نموده بود.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 9 مرداد 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 258

به "گفت وگوی ظریف و وزرای خارجه مالزی و ویتنام در سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گفت وگوی ظریف و وزرای خارجه مالزی و ویتنام در سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید