20 هزار سالمند و معلول در کشور واکسن کرونا دریافت می کنند خبرنگاران

به گزارش دانشنامه آریایی، رئیس سازمان بهزیستی کشور از اغلب تزریق واکسن کرونا به گروههای در معرض خطر مثل سالمندان و معلولان از امروز خبر داد.

20 هزار سالمند و معلول در کشور واکسن کرونا دریافت می کنند خبرنگاران

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی خبرنگاران، همزمان میلاد امام علی علیه السلام و روز پدر، وحید قبادی دانا رئیس سازمان بهزیستی کشور از واکسیناسیون بیش از بیست هزار نفر از سالمندان و معلولان تحت پوشش این سازمان خبر داد.

قبادی دانا در جریان بازدید از آسایشگاه سالمندان کهریزک به همراه سعید نمکی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی کشور گفت:

وی گفت: این فاز دوم واکسیناسیون در کشور است و علاوه بر کادر درمان در نظام سلامت و بخش های ICU و گروه های پرخطر در بیمارستان ها و مراکز بهداشتی و درمانی، گروه سالمندان نیز با عنوان گروه آسیب پذیر واکسیناسیون می شوند و این کار به شکل نمادین از آسایشگاه سالمندان کهریزک آغاز شده است.

رئیس سازمان بهزیستی کشور تاکید کرد: از فردا در بیشتر آسایشگاه های معلولین و سرای سالمندان کشور این امر مهم ادامه پیدا خواهد کرد و حدود 20 هزار نفر در این فاز از گروه های پرخطر سالمندان و معلولین واکسینه می شوند.

قبادی دانا گفت: بر حسب سند ملی واکسیناسیون کووید ابتدا کادر بهداشت و درمان، گروه های آسیب پذیر و گروه های پرخطر و سپس افراد عادی واکسن را دریافت می کنند و امیدواریم تا انتها شهریورماه 1400 بیشتر گروه های هدف واکسینه شوند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 1 فروردین 1400 بروزرسانی: 1 فروردین 1400 گردآورنده: encaria.ir شناسه مطلب: 1640

به "20 هزار سالمند و معلول در کشور واکسن کرونا دریافت می کنند خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "20 هزار سالمند و معلول در کشور واکسن کرونا دریافت می کنند خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید